Elvira gör rapattacks

Min dotter brukar hänga med rätt bra framför TV:n där hemma. Hon är tre år, jag vet. Någon fullfjädrad Mariah Carey är hon inte än...men hon har hunnit skaffa sig några favoritattacker i allafall. Solariebrun tex, den kan hon riktigt bra. För ett par veckor sedan åkte jag in med henne till studion där vi gör alla låtar och så fick hon spela in sin första Rapattack ! I vanliga fall brukar man tala om att "micka upp" för någon som ska sjunga :) I det här fallet fick jag "micka ner". Hon satt på golvet i studion med mikrofonen och hörlurarna på sig. För att det skulle bli en låt av det hela fick hon höra mig och Jacob i lurarna. Sen var det bara att sjunga på. Jag tog bort mig och Jacob i den färdiga låten och så vips !...hade Elvira blivit en Rapattackare :) Ska se om jag kan få upp någon ljudfil på detta senare.

Kommentarer
Postat av: Linnéa Eriksson

vilken söt dotter du har!

2009-04-07 @ 19:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0