Melodifestivalattacken.

Hej på er där ute. Först får jag väl be om ursäkt för att jag är så urkass på att uppdatera bloggen. Startade den mest på kul för att tjejens brorsa tyckte jag skulle dra igång en typ av blogg. Kom sen på att "shit" man måste ju skriva minst en gång per dag om det ska vara någon mening med detta. Hur som helst får jag tacka att en del ändå hittat hit :) Det är roligt !
Det var jäkligt kul att få göra en helt ny typ av rapattack i morse...hade aldrig kunnat drömma om att vi skulle stå och göra en attack som denna :) Hade varit helt klockrent om bara inte Christer la på luren hehe... Antingen har han mycket att göra eller så är han helt enkelt en riktig torrboll. En annan kul grej tyckte jag var att Paul och jag dansade i slutet...Paul, som har fått så många beundrarmail för att han diggar så "sexigt" till våra låtar...tänkte att han skulle få va med lite idag. I morgon Lördag ska jag ta det helt lugnt för första gången på ett par helger och bara göra minsta möjliga. Har varit ute och flängt en del det senaste helgerna, bland annat på en fest i Göteborg förra helgen...Ps, har ni fler synpunkter på nått kul eller nått...skriv gärna :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0