Jag är insnöad !

Jag befinner mig 100 mil norrut från huvudstaden. En del av mina vänner i Stockholm trodde att jag aldrig skulle ta mig upp med bil. Bitterkråkorna dräpte kommentarer som "Du kommer köra åt helvete" Det här blir din sista resa" "Hur vågar du åka så långt !?...finns det ens väg ända upp ?" Faktum är att vägen hit upp är mycket varierad och trevlig. Vi hade egentligen bara ett litet strul efter Umeå, där idioter kör om i oplogade innefiler och skapar snörök så man inte ser ett skit ! När tempraturen sjunker ner till -23 känns det faktiskt inte kallare än -15 i Stockholm. Men snön vräker ner och jag ser snart inte bilen längre. Kung Bore von Jingelman signar ut från den norrländska vinternatten.

Kommentarer
Postat av: Nadja

Kul att du är i Boden, jag är bodensare! Jag kollar alltid på the voice o jag gillar dina rap-attacker! :P Gott nytt år!

2009-12-29 @ 02:37:27
URL: http://nadjaanglow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0