Vågar jag testa Insane på Grönan ?

Våren är här på allvar ! 18 varma grader och Grönan öppnar. Självklart ska jag och min familj dra dit. Har kommit över några VIP-Biljetter som ger mig och en del andra sk fisförnäma mediamänniskor möjligheten att glajda runt på området en hel timme innan området öppnar för allmänheten. Visst är väl det lite ballt. Jag har dock ångest över den nya attraktionen Insane. Såg klippet med Paul och Kjell på thevoice.se när dom provåker. Kolla in Paul där...han ser verkligen helt galen ut :) Jag får se om jag vågar. Jag är super höjdrädd och kan knappt sätta mig och gunga på en lekplats utan att bli snurrig i kolan och illamående. Jag vet att tjejen kommer elda på mig att prova. Och hon brukar ju ofta övertyga mig. Nu är det så här att jag inte bara har problem med höjder och g-krafter. Jag är även lite skrockfull. Eftersom den där nya attraktionen precis har skruvats ihop kan ju en del av de 2400 muttrarna sitta mindre hårt. Ja...eller så fattas det lite skruvar här och där. Nej, det får bli att stanna där nere...eller :) ?

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅÅåååk! :D Conquer the fear!

2009-04-24 @ 00:29:08
URL: http://twistedpoetry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0