Påskhelgen.

Min familj har somnat. Vi kom just hem från en påskmiddag hos min tjejs mamma i Örsundsbro utanför Enköping. Sitter nu här helt själv i soffan i lägenheten. En lampa är tänd. Laptopen lyser upp resten av det mörka rummet. Lyssnar på avslappnande musik. Jag mår bra just nu. Av det lätta, härliga vädret. Av att ha en familj jag älskar över allt annat. Hela påskhelgen har bara varit bra egentligen. I Fredags fikade vi med våra före detta grannar som kom och hälsade på. I Lördags körde vi en grill med vänner. Idag Söndag käkade vi påskmiddag. Det är tillåtet att bara må bra. Jag gör det nu. Livet är härligt. Längtar efter ledighet och semester redan nu. Vill umgås med tjejen, min dotter och resa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0