Min tjej snattar...och är fräck i munnen.

Idag storhandlade vi. Då ska man vara på bra humör. Det var inte min tjej. Bland annat sökte vi efter fläskfilé som ingen av oss hittade. Tjejen blir allt otåligare och snäser till slut till en expedit: - Vart fan är fläskfilén !!!? Och när vi står i kassan och ska betala snattar hon 18 påsar under rullbandet. En äldre dam får syn på påsarna som tjejen smugglat ut förbi kassabiträdet och tar en. Då säger tjejen: - "Vad gör du !? - Jag har faktiskt betalat för dom här !" Busigt värre :)

Kommentarer
Postat av: Maja Svärd

Hahahahhahahahah, din blogg är bäst!

2009-04-03 @ 19:34:53
URL: http://majasvard.devote.se
Postat av: vicki

fiin tös du har=)

2009-04-04 @ 11:28:17
URL: http://mittlivmedminfamilj.blogg.se/
Postat av: Phirux

Rolig dag

2009-04-06 @ 08:57:29
Postat av: Anonym

alltså din blogg är bra, men på din vaknainformation står de: Husdjur-min tjej :)



asså, din tjej är vell förfasen inte ditt husdjur? hon är ju din TJEJ,tjejer är inga manshusdjur. jag är säker på att du gillar din tjej(husdjur) mycket, men det kan uppfattas fel om du skriver sådär. precis som att hon är din slav elr ngt. annars verkar du vara så bra så;)



/JAG

2009-05-04 @ 20:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0