Jag lever utan min mobil.

Jag älskar verkligen min mobil. Inte att ha mobil utan mer just min mobil modell. Den är inte av senaste sort utan har två år på nacken. Jag tycker den är snygg, känns genuin, enkel och logisk att använda. Tänkte att den skulle få lite nya vårkläder så jag bytte skal på den förra veckan. När skalet var bytt och jag kom ut ur butiken hade halva telefonen ändrats. Bla funkade inte vibratorn och den verkade allmänt slö. Så jag fick traska tillbaka igen och nu har den legat på service en hel vecka. Under tiden har jag en skitsunkig lånetelefon som knappt går att använda. Har inte skickat ett enda mess på hela veckan pga jag inte vet hur man gör. Tänk att jag skulle få så mycket bekymmer med nallen bara för att jag ville ge den lite nya vårkläder.

Kommentarer
Postat av: vicki

hahaha=) attans hoppas du får tbx den snart och att den funkar som den ska=)

2009-04-04 @ 11:27:49
URL: http://mittlivmedminfamilj.blogg.se/
Postat av: natalie

vilken modell är det du har?

2009-04-04 @ 14:31:22
URL: http://eaudenatalie.blogspot.com
Postat av: Phirux

Vilen modell är det den du har på bilden har jag också

2009-04-06 @ 08:55:59
Postat av: Anonym

Visste inte att du hade en blogg tills alldeles nyligen. Fortsätt blogg! Fett skön blogg :)

2009-04-06 @ 19:46:36
Postat av: Anonym

Visste inte att du hade en blogg tills alldeles nyligen. Fortsätt blogga! Fett skön blogg :)

2009-04-06 @ 19:46:48
Postat av: Jingelmannen

Hej där. Jag har den telefonen som är på bilden. Älskar den och längtar tills jag får tillbaka den. Den jag har nu suger !

2009-04-07 @ 21:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0