Förlossningsattack med Kjell !?

Jacob ska snart föda vilken sekund som helst...alltså hans tjej menar jag :) Tanken är ju att vi ska snurra på med attackerna som om inget hänt. Det är ju jäkligt svårt att stå där utan Jacob. Har frågat Kjell om han vill vara "standin" under tiden Jacob är borta. Men han verkar ju vara livrädd för uppdraget. Jag ska övertala honom. Visst, Jacob är grym men det finns ju inga direkta alternativ. Antingen skulle Jacob kunna vara med på länk från förlossningsavdelningen eller hemma i deras barnkammare, alternativt att vi fryser allt tills Jacob är tillbaka. Då tycker jag det är bättre att vi försöker testa med redaktör Kjell. Bara han inte stinker för mycket svett ska vi nog ro i hamn nått ändå. Har ni nått förslag på någon inhoppare när Jacob är borta ? Tror ni att Kjell skulle funka ? Jag funderade ett tag på "Tingaling" rapparen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kjell borde göra det! Annars Paul, han skulle vara rolig att se =)

2009-04-16 @ 20:12:32
Postat av: Kajsa

varför inte josefine?

2009-04-24 @ 16:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0